2023/03/31

110. streeteko geltokia


Hau da azken asteetan 3. DBHko ikasleok irakurri dugun liburua. Iñaki Zabaleta Urkiola idazle nafarrak idatzi zuen genero beltzeko eleberri hau.
New Yorkera arrazoi politikoengatik ihes egindako Joseba gazte euskalduna du protagonista. Han bizimodu gogorra du. Sukaldari lanetan dabilela, ugazabaren xantaiaz droga trafikoan nahastuta ibiliko da. Aldi berean, kartel batean jarritako mezuen bitartez Angie neska gaztea ezagutu eta harekin maiteminduko da. Josebak xantaia ukatu eta trafiko sarea uztea erabakitzen duenean, sareko kide batek hil egingo du.

22 iruzkin:

  1. 110. Streeteko geltokiaren liburua gustatu egin zait, ez da izan gehien gustatu zaidan liburua baino ondo egon da. Ez dut asko irakurtzen baina dibertigarria izan da hau, baina 2 historia egon direnez asko nahastu naiz eta ez nuen ondo desberdintzen bata eta bestea. Interesgarria da gure adineko pertsonentzako eta urte gehiagoko pertsonentzat, nire balorazioa batetik hamarrera 6 bat da, liburua ondo dagoelako baina ez dalako niri gustatzen zaidan motatakoa.

    ErantzunEzabatu
  2. 110. Street geltokia asko gustatu zait eta ez det irakurtzen normalki baino honena da liburuaren misterioa mantentzen da bukaeraino , baino gutxien gustatu zaidana da 2 historio desberdinak tartekatzea asko kostatu zitzaidan ulertzea. Baino nere ustez oso liburu ona da eta gomendatuko nuke edozein pertsonari.

    Nere balorazioa da: 8

    ErantzunEzabatu
  3. Orokorrean lirubu interesgarria iruditu zait eta dexente engantxatu naiz. Gehien gustatu zaitena liburuan gertatzen den istorioa da, baina aldi berean, ere eduki ditu bere alde txarrak. 2 istorio desberdin ziren eta zaila egin zait elkartzea eta biak bat egitea. Ez dut zailtasunik eduki bestela, zailtasun handiena, lehen esan bezala 2 istorioak bateratzea izan da. Liburu hau nire adinekoei gomendatuko nieke.

    ErantzunEzabatu
  4. 110. Streeteko geltokia liburua gustatu zait. liburua ez dut asko ulertu eta liburua irarkutzea ez dut bukatu. baina pixka bat gustatu dut irakurtzea. Asko gustatu zaidana bere bizitza gizona bat euskal herria jaio eta Estatu batuaren joan zen eta gutxiena gustatu zaidana bere historia zergatik osa txarra izan da

    Emango niokeen batazbesteko nota: 5

    ErantzunEzabatu
  5. “110. Streeteko geltokia” liburua gustatu zait. Egia esan, irakurtzea ez dut gustuko eta ez dut ohitura libururik irakurtzeko. Gustatu ez zaidana 2 istorio desberdin tartekatzearena izan da; horrek hasieran ez nuen ezer ulertu, bapatean aurreko kapituluan gertatutakoarekin zerikusirik ez zuten gauzak kontatzen hasten zelako. Pixkanaka ulertu nuen idazlearen helburua momenturen batean 2 istorioak elkartzea zela. Hori izan
    da izan dudan zailtasunik handiena. Baita ere euskeraz irakurtzeko zailtasunak dituk, ez dituk hitz asko ezagutzen eta horrek ez dit uzten liburua disfrutatzea.

    Liburua gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat iruditu zait egokia.

    Emango niokeen batazbesteko nota: 6

    ErantzunEzabatu
  6. Liburua ez zait gustatu. Irakurtzean ez dut oso ondo ulertzen liburua eta gaia ere ez zait gustatu.
    Gutxien gusatu zaidana 2 istoria desberdin izatea, liburu hasieran istori bat izatea eta gero beste bat . Zailtasunik handiena izan da ez nuela ulertzen.
    Liburu gure adinekoentzat eta hortik gora iruditu zait egokia.
    Emango niokeen batazbestekoa nota: 3

    ErantzunEzabatu
  7. “110 streeteko geltokia” liburua ez zait asko gustatu. Irakurtzea ez dut oso gustuko.
    Gehien gustatu zaidana joseba tabernara joaten denean eta gutxien 2 istorio desberdin tartekatzearena ez dut ondo ulertu. Nire zailtasuna izan da konzentrazio falta,
    Liburua gure adinekoei eta hortik gorakoentzat gomendatuko nion.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 3

    ErantzunEzabatu
  8. “110. Streeteko geltokia” liburua ez zait asko gustatu. Niri liburuak asko gustatzen zaizkit, baina hau arraroa egin zait eta ez dakit zergatik. Ez dit beste batzuk hainbeste erakarri, hala nola "Latidos que no dije" liburua. Poemak izanezik, asko erakartzen dit eta harrapatuta nauka.

    Liburua gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat iruditu zait egokia.

    Emango niokeen batazbesteko no

    ErantzunEzabatu
  9. Liburua ez zait asko gustatu. Batez ere, irakurtzea ez dut gustukoa, irakurtzekotan eskolako liburuak irakurtzen ditut.
    Liburu hau zaila egin zait irakurtzeko garaian, bi istorio desberdin batera kontatzen zuelako eta horrek zailtasunak eman zizkidan, adibidez aurreko kapituluan gertatutakoarekin zerikusirik ez zuten gauzak kontatzen hasten zelako.
    Liburu hau gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat iruditzen zait egokiena.
    Nire ustez batazbesteko nota: 5

    ErantzunEzabatu
  10. 110. Streeteko geltokia ez zait asko gustatu. Ez naiz oso irakur zalea eta liburu hau irakurtzen hasi nintzenean lehen sentsazioa ez zen oso ona izan, 2 pertsonaien istorioa kontatzeak eta gainera hasieran bien artean harremanik ez edukitzeak pixka bat nahaskorra egin zitzaidan. Arrazoi hauengatikan ez dut liburua guztiz bukatu eta ez naiz aproposena liburu honen iritzia emateko baina nire ikus puntua partekatu nahinuke.
    Nira balorazioa liburuarentzat: 5

    ErantzunEzabatu
  11. Istorioa ez zait ezer gustatu, ez zait liburutik ezer gustatu, zahiltasun asko euki ditut irakurtzeko oso aspergarria hasieran, gero nahiko interesgarria asta da izaten.
    Liburua gure adinekoei eta hortik gorakoentzat gomendatuko nion.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 1,9072 de 10

    ErantzunEzabatu
  12. Liburua ez zait asko gustatu. Eta hori, niri irkartzuea asko gustatzen zaidala, ia edozin liburu irakurtzen dut gustura, baina onek pixkabat aspertu nau.

    Gutxien gustatu zaidana izan da, ez duela batere emoziorik, eta 2 historio guztiz desberdin tartekatze horrek pixkabat nahastu egin aharazi nau Bukaera naiko sosoa izan harren eta pixkabat arraroa, bazituen momentu onak.

    Liburua gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat gomendatuko nuke.

    Emango niokeen nota: 6

    ErantzunEzabatu
  13. 110. Streeteko geltokia liburua ez zait batere gustatu. Egia esan, irakurtzea ez dut oso gustuko eta ez dut libururik irakurtzen, eskolakoez gain, baina hau oso aspergarria izan da niretzako.
    Nire adinekoei gomendatuko nioke baina ez zait batere gustatu, nire zailtasuna kontzentrazioa izan da.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 2

    ErantzunEzabatu
  14. Gehien gustatu zaidana Angie eta Josebak nola elkartzen direnean, eta gutxien gustatu zaidana 2 istorio desberdin zeudela eta nahastu egin naiz, horregatik ez dut oso ondo ulertu, konzentrazioa galtzen dut oso erraz baino asko kostatu zait pixka bat ulertzea, hasieran istoria bat berdina zen, gero aldatu zen bapatean oso istorio desberdin batekin, oso zaila iruditu zait liburua irakurtzean ulertzeko.

    Liburua gure adinekoentzat iruditu zait egokia.

    Eman niokeen batazbesteko nota:5

    ErantzunEzabatu
  15. 110. Streeteko geltokia liburua ez zait gustatu. Ez dut gustoko euskeraz irakurtzea, gutxien liburuan bi istorio desbedir egin dira eta ez det oso ondo ulertu, nahiako arraroa izan da. Zailtasuna kontzentrazioa eta hizkuntza izan dira.
    Liburua gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat iruditu zait egokia.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 4

    ErantzunEzabatu
  16. Liburua gustatu zait, baino 2 istorio irakurtzea ez zait asko gustatu, batzuetan nahasten nintzen, kapitulo 1 bukatu eta hurrengo guztiz desberdina zelako. Baino liburua interesgarria zen.
    Gutxien gustatu zaidana, hori, 2 istorio desberdin zirela, baino bukaeran ulertu egin nuen.
    Liburu hau nire adinetako gendeari gomendatzen diot.
    Emango niokeen nota: 6

    ErantzunEzabatu
  17. 110. Streeteko geltokia liburua gustatu zait. Gai honetako liburuak ez ditut askotan irakurtzen baina egia esanda liburu hau asko gustatu egin zait eta irakurtzeko gogoa izan det.

    Gehien gusatu zaitana Joseba eta angik elkartu direnean eta josebak tabernara joaten zenean izan da, gutxien gustatu zaitana joseba hiltzen dutenean. Liburua irakurtzeko garaian zailtasun batzuk izan ditut adibidez bi istoria tartekatzean ulertzeko zailtasunak izan ditut bi istorioek zerikusirik ez dituelako pixkanaka bi istoriak elkartu dira eta hobeto ulertu dut

    Liburua gure adinekoentzat eta hortik gorakoentzat iruditu zait egokia


    Emango niokeen nota: 7

    Mikel

    ErantzunEzabatu
  18. Liburua orokorrean nahiko gustukoa izan dut. Irakurtzea gustatzen zait baina, liburua nik aukeratzera ohituta nago eta hizkuntza aldetik ingelesez edo erdaraz irakurtzen ditut gehienak.
    Asko gustatu zait idazlea bi protagonisten ikuspuntuak kontatzea, horrek istorioa ulertzeko aukera gehiago ematen ditu, ez da lehenengo aldia horrelako liburua irakurtzen dudala, beste liburuetan 2 istorioak ikur batekin edo pertsonaiaren izenarekin desberdintzen dira, ondo egongo zen liburu honetan berdin egitea.
    Aldiz, gutxien gustatu zaidana bukaera izan da, askoz gehiago atsegin ditut bukaera alaia duten liburuak.
    Nire ustez liburu hau gure adinetako pertsonentzat edo hortik gorakoentzat egina dago.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 6.5

    ErantzunEzabatu
  19. 101. Streeteko geltokia liburua ez zait asko gustatu, ulertzea asko kostatu zaitelako bi istoria batera kontatzen dituelako.

    Gutxien gustatu zaidana hori izan da, bi istoria kontatzen dituela eta ni adibidez ez dut asko irakustzen ordun hau ulertzea asko kostatu dit. Azkenean ulertu nuen baino bukatu arte ez nuen liburua ulertu.
    Gustatu zaidana izan da idazlearen ideia, liburu berdinean bi istorioak kontatzen dituela eta azkenean juntatzen dira.

    Liburu hau nire adinakoetatik gorakoentzat gomendatuko nuke.
    Ematen diodan batzabesteko nota: 6

    ErantzunEzabatu
  20. 110. Streeteko geltokia ez zait gehiegi gustatu, historioa nahiko ondo dago, egokia da baina denbora pautak nahiko luzeak dira, hau da, historia kontatzeko modua nahiko luzea da, denbora gehiegi pasatzen du lekua deskribatzen. Baino alaere liburu ona da.

    Gutxien gustatu zaidana bukaera izan da, nire ustez gauz gehiago geitu ahal ziren, bahiko justu geratu da nire gusturako.

    12 urtetik gorako adinarentzat iruditzen zait egokia.

    Nik hemango nioken nota 6 koa da.

    ErantzunEzabatu
  21. Liburua gutxi gustatu zait. Irakurtzea gustukoa du eta liburuak irakurtzen ditut, baina, gehiago gustatu egiten zait erromantzea eta komedia.
    Gehien gustatu zaidana, Angie eta Joseba juntatzen den momentuan baina, gutxi gustatu zaidana da 2 istorio desberdin direla eta horrek hasieran liburu ondo ulertzea eragotzi zidan eta Josebari gertatzen zaiona.
    Liburua gure adinekoentzat edo hortik gorakoentzat iruditu zait egokia.
    Emango niokeen batazbesteko nota: 5

    ErantzunEzabatu