2013/10/17

EUSKARAZ BIZI NAHI DUGU!!












Joan den urriaren 1etik 4ra bitartean gure 2. DBHko ikasleak barnetegian izan ziren egun batzuetan euskaraz bizi, sentitu, jolas egin eta ederki pasatzeko asmotan.
Eta egun zoragarri bezain ahaztezinak bizi izan zituzten, Barrian 2Ako ikasleek eta Seguran 2Bko ikasleek. Ikastetxetik eskerrak eman nahi dizkiegu hau bizitzea posible egin zuten begiraleei.


Eskerrik asko
Rafa, Ines, Txema, Agustin, Josetxo eta Amaia


2A Barrian







BARRIAko ARGAZKI GEHIAGO IKUSTEKO HEMEN

2B Seguran






SEGURAko ARGAZKI GEHIAGO IKUSTEKO HEMEN


45 iruzkin:

  1. Kaixo Rafa eta Inhes, Ane naiz. Zermoduz?
    Primeran pasa genuen 4 egun horiek , ahazteziña izan da , eskerrikasko.
    Gustoz errepikatuko nuke.
    Jokuak , irteerak , janriak…dena oso ondo

    Muxu asko urnietatik.

    ErantzunEzabatu
  2. Kaixo Rafa eta Ines!
    Mila esker pasatako lau egun zoragarriengatik !Nik oso ondo pasa nuen.
    Rafa , oso jatorra zara, dibertigarria eta oso alaia.
    Ines, oso jatorra zara , eta guri aguantatzea ez da oso erreza , eta zuk lortu duzu!
    Nik errepikatuko nuke , oso ondo pasa nuen.
    Agur bat Urnietako Salesiarretatik , DBH 2.A
    BARRIA.


    John Gonçalves.

    ErantzunEzabatu
  3. Kaixo Rafa eta Ines zer moduz?Laneko veste taldeekin gurekin baino hobeto ibili al zarete?Notiziak behar ditugu.
    Guk oso ondo pasa genuen han egon ginen denboran oso ondo pasa genuen eta oso dibertigarriak ziren ekintzak.Batez ere bizikletataz ibiltzen eta hoberena urean zegoen zubia pasatzean
    Erripikatuko nuken, bai, oso dibertigarria izan zelako han pasa genuen denbora
    AGUR, ESPERO DUT BERRIRO ELKARTZEA!!!!!!!!!!

    ErantzunEzabatu
  4. Kaixo Rafa eta Ines, Maider naiz, zer moduz? Gu oso ondo hemendik. Oso ondo pasa genuen zuekin. Gauza dibertigarriak egin genituen. Errepikatuko nuen oso ondo pasa nuelako, baina ez nuen errepikatuko beste leku batzuk ezagutzeko. Bueno espero dut hemendik harremanetan jarraitzea. Agur eta muxu bat ;)

    ErantzunEzabatu
  5. BARRIA: Endika Arocena2013(e)ko urriaren 18(a) (11:27)

    Kaixo Rafa eta Ines! Zer moduz?
    Oso ondo pasa genuen egiten zenuten ekintzekin.
    Errepikatuko nuke.
    Esperoet berriz ikustea. AGUR.

    ErantzunEzabatu
  6. Kaixo Rafa eta Inhes, Ane naiz. Zermoduz?
    Primeran pasa genuen 4 egun horiek , ahazteziña izan da , eskerrikasko.
    Gustoz errepikatuko nuke.
    Jokuak , irteerak , janriak…dena oso ondo

    Muxu asko urnietatik.

    ErantzunEzabatu
  7. Barria:aitor aldunberri2013(e)ko urriaren 18(a) (11:28)

    Kaixo Rafa eta Ines!!!!!!!!!(rafa MAKINOTE)
    Oso ondo pasatu nun Barrian eta bereiziki bizikletan ibiltzen instalazioak oso ondo zeuden eta ekiintzak ezin obeto zeuden.
    Berriro errepikatuko nuke
    Espero det noizbait ikustea agur

    ErantzunEzabatu
  8. Kaixo Rafa eta Ines:
    Oso ondo pasa nuen barrian zuei esker eta seguraski errepikatuko nuke

    ErantzunEzabatu
  9. Kaixo Rafa eta Ines !!!!!
    Oso ondo pasa nuen Barrian eta bereiziki ondo bizikletan ibiltzen.0so ondo zeuden instalazioak eta ekintzak ere.
    Berriro joango nuke.
    Agur eta espero dut berriro ikustea.

    ErantzunEzabatu
  10. Kaixo Ines eta Rafa Odei naiz:
    Eskerrik asko lau egun horiengatik oso ondo pasa genuen. Aukera badaukat bueltatuko nintzake gustura.
    Aterpetxea eta ekintzak oso ondo zeuden eta bizikletan ibiltzera joan ginen eguna ahaztezina izango da . Oso ondo portatu zarete gurekin.
    Eskerrik asko eta ea berriro ikusten garen. Eta Rafa MAKINOTEEEEE.
    Odei.

    ErantzunEzabatu
  11. Iepaa Rafa eta Ines. Zer faltan botatzen gaituzue ? Seguru baietz 
    Guk faltan botatzen dizuegu eta asko, oso ondo pasa genuan zuekin, momentu oso onak eduki genituegun eta oso ondo tratatu gintuzuen.
    Ez nuke errepikatuko zeren beste gauza batzuk ezagutu nahi ditut baina zuekin berriz ere egotea gustatuko litzaidake.
    Ekintzak oso ondo antolatuak zeuden eta ondo pasatzekoak ziren.
    Muxu potolo potoloak bientzat espero det juten den gende guztia gu bezain ondo pasatzea.
    Beno aio eta ondo egon muxuaaak ;)

    ErantzunEzabatu
  12. Barria: Ander Gonzalez.2013(e)ko urriaren 18(a) (11:31)

    BARRIA
    Kaixo Rafa eta Ines .
    Zer moduz zaudete ? gu oso ondo gaude baina nahiago genuke hor egotea oso ondo pasa genuelako. Hemen klaseak oso aspergarriak dira eta irakasle batzuk oso zorrotzak. Zuek gustoko zaituztegu !!! Espero dugu zuekin egun batean nonbait topatzea.

    Ander Gonzalez

    ErantzunEzabatu
  13. BARRIA JULEN NAVARRO MOBISI2013(e)ko urriaren 18(a) (11:32)

    Kaixo SUPER RAFA eta Ines!!!!!!
    Nola pasa zenuten gurekin?
    -
    Errepikatuko zenukete gurekin ekintza … egiten?
    -
    Bueno AGUR ETA OSO OSO ONDO IZAN.

    ErantzunEzabatu
  14. Barria: Imanol Pagola
    kaixo Rafa eta Ines !!!!!!!!!
    zer moduz zaudete Barrian?
    gu oso ongi pasatzen ari gara baina gogor ikasten ari gara

    ErantzunEzabatu
  15. Agur Rafa eta Ines hau esan baino lehen naidut jakitea oso ondo pasa dudala eta errepikatuko nuen urte guztietan zuekin behintzat asieran uste genuen batzuk gaizki pasatuko genuela eta azkenean alderantziz izan da gehien gustatu zaidana neri bentzat bizikletan ibiltzea izan zen.

    ErantzunEzabatu
  16. Kaixo Rafa eta Ines, Xuban naiz.Zer moduz zaudete? ni ondo, lan eta lan. Oso ondo pasa nuen, gehien gustatu zitzaidana bizikletan ibiltzea izan zen. Nahiko nuke beste egun batean joatea Barriara.
    Ondo segi eta ea topatzen garen.
    Xuban

    ErantzunEzabatu
  17. Barria: David Cuenca Marcos2013(e)ko urriaren 18(a) (11:35)

    Kaixo Rafa eta Inés:
    Zer moduz zaudete? Ni oso ondo nago eta beste guztiak ere. Nik barnetegian oso ondo pasa nuen eta ariketa guztiak oso dibertigareriak iruditu zitzaizkidan :P
    Klaustroa oso polita irudi zitzaidan, baina monjen hilerria ez zitzaidan batere gustatu ze oso itxusia gelditzen zen han.
    Bueno, agur eta espero dut nonbait elkartzea eta honekin gure erlazioa sendotzea.
    Agur eta beste batera arte.
    

    ErantzunEzabatu
  18. Barria: Beñat Goyaran2013(e)ko urriaren 18(a) (11:35)

    Barria Barnetegia
    Kaixo Rafa eta Ines zmz zauedete?
    Begiraleak oso jatorra zarete Rafa eta Ines.
    Oso ondo pasatu nuen zuekin.
    Neregatik errepikatuko nuen zuekin.
    Espero dut zuekin berriro elkartzea eta hitz egitea hurrengo bat arte
    Agur

    ErantzunEzabatu
  19. BARRIA: aitana del olmo2013(e)ko urriaren 18(a) (11:36)

    Kaixo Rafa eta Ines, nahi nizuen komentatu ze nolako esperientzia bizi izan nuen Barrian, oso aste ona pasa nuen egin genituen jokoekin, irterekin … Egin genitugun ekintza guztiak ditut gustoko, errepikatzeko gogoz gelditu nintzen. Oroitzapenak Urnietako Salesiar ikastetxetik.

    ErantzunEzabatu
  20. Kaixo Rafa eta Ines hau esan nahi nizuen Barriatik ospa baino lehen baino ez nuen denbora izan oso-oso ondo pasa dut zuekin oso dibertigarriak zarete Barria eskaintzen ziguna euskaraz hitz egitea zen baino batzuk ez zuten bete oso ondo pasa zuen bizikletaz ibiltzera joan ginenean oso esperientzia ona izan da eta hoberena lagunak egin ditudala da bueno Rafa eta Ines muxu ahundi bat aguuuuur !!! besarkada bat eta espero det berriro elkartzea.

    ErantzunEzabatu
  21. BARRIA: ashok eta unai2013(e)ko urriaren 18(a) (11:40)

    Kaixoo!!! Unai eta ashok gara, gutaz gogoratzen al zarate???
    Guk oso oso oso oso oso oso oso oso oso oso oso oso… (osezna?)jajajajaja me rio de janeiro, oso ondo egon ginen nahiz eta Unaik besoan miña hartu zuen eta nik belaunean ,guk berriro joango giñateke zuekin oso gustura egon ginelako, eta musika entzuteko , irteerak egiteko…. Oso ondo egon ziren ekintza gutziak jajajajaja.
    BUENO, BAGOAZ, MUXUUUX ETA ONDO PASAA

    ErantzunEzabatu
  22. BARRIA:Paulo aiestaran2013(e)ko urriaren 18(a) (11:41)

    Paulo aiestaran
    Kaixo Rafa eta Ines oso ondo pasa nuen barrian eta ekintzak asko gustatu zitzaizkidan eta instalazioak ere bai. Nik errepikatuko nuke gustora gainera.
    Gehien gustatu zitzaidan ekintza bizikletarena izan zen baino pixkat azkarrago joan nahi nuen. Gero basoko irteera ere gustatu zitzaidan.
    Espero det berriro ikustea agur.

    ErantzunEzabatu
  23. Alvaro Buldain
    Kaixo Rafa eta Ines ondo pasa nuen barrian eta ekintzak asko gustatu zitzaizkidan.Gehien gustatu zitzaidana bizikletaz ibiltzea izan zen.
    Instalazioak oso ondo zeuden.Gustura errepikatuko nuen.
    Epero det berriz elkartzea.
    AGURRRRR

    ErantzunEzabatu
  24. Kaixo! Zer moduz?
    Seguran ondo pasa nuen, baina ekintzak ez nituen oso gogoko, hala ere ondo pasa nuen beste momentuetan,
    Azken eguna hoberena izan zen.
    espero dut berriro ikustea:)
    Agur!

    ErantzunEzabatu
  25. SEGURA : Lierni Escudero2013(e)ko urriaren 18(a) (11:59)

    Kaixo Amaia, Txema, Josetxo eta Agustin !
    Zer moduz dena ? Ba gehien gustatu zitzaidana ahulkien gainean egin genuen ariketa zen, eta gutxien gustatu zitzaidana lorearena izan zen. Ez nuen oso ondo pasa , baina Txemarekin parrak bota nituen. Agur

    ErantzunEzabatu
  26. Ainara Rivas
    Kaixo Amaia Josetxo Agustin eta Txema, Nik egun batzuk ondo pasa nituen baina beste egun batzuetan pixkat aspertu nintzen, Agustinekin par asko egin genituen.

    ErantzunEzabatu
  27. Kaixooo Josetxo, Amaia, Txema eta Agustin !! Seguran ez nuen ain ondo pasa eta geien gustatu zitzaidana hama izan zen !!

    ErantzunEzabatu
  28. SEGURA: Nagore Urruzola2013(e)ko urriaren 18(a) (12:00)

    Kaixo denoi ezdakit niretaz gogoratzen zareten Nagore naiz. Seguran errespetuz ez nuen oso ondo pasa baina bazeuden momentu batzuetan baitz. Zuen arrazoia batzuk gaizki portatu zirelako izan zen gaizki pasa genuela baina nere ustez beraien portaerarengatik ez genuen denak ordaindu behar. Gehien gustatu zitzaizkidan aktibitateak, hama eta azkeneko eguneko ekintza izan zen. Gutxien guztatu zitzaidana ba beste ekintza guztiak izan ziren batzuk alde batera utzita. Eskumiñak denoi.

    ErantzunEzabatu
  29. SEGURA: Iker Sancho eta Lander Sanchez2013(e)ko urriaren 18(a) (12:01)

    Iepa Txema, Josetxo, Amaia eta AGUSTIN! Zer moduz? Gu ondo. Iker eta Lander gara.
    Sugurari buruz, usten genuen, hobeagoa izango zela, baina ekintza sarritan ondo pasa genuen eta gauean ere!
    Baina beste batzuetan aspertu ginen...Adibidez erreflexio ariketetan.
    Agur bat bion partetik!

    ErantzunEzabatu
  30. Ander Padilla
    Kaixo Josetxo,Amaia,Txema eta Agustin, Seguran oso ondopasa nuen eta errespetu gehiago eukitzen ikasi nuen. Herria asko gustatu zitzaidan eta barre asko egin nuen. Agurr

    ErantzunEzabatu
  31. SEGURA: Patricia Barragan.
    Kaixo Amaia, Josetxo, Txema eta Agustin zer moduz zaudete?
    NIk oso ondo nago, bueno, nseguran ondo psa nuen baina ekintzak ez zitzaidan asko gustatu, gehiena gustatu zitzaidana izan zan ibilaldia eta hama eta gutxiena pentsatzeko egin genituen ekintzak. Espero det berriro ikudtea. AGUR.

    ErantzunEzabatu
  32. Segura Leire Hernandez2013(e)ko urriaren 18(a) (12:01)

    Leire Hernández
    Kaixo Amaia,Agustin, Txema eta Josetxo ,nik seguran egun batzuk ondo eta beste egun ez hain ondo pasa nuen.Gehin gustatu zitzaidan ekintza,hama izan zen.Faltan botatzen zaituztet.
    Aguuur

    ErantzunEzabatu
  33. Kaixo Txema, Amaia, Josetxo eta Agustin!
    Seguran erdi purdi pasa nuen, ekintza batzuk ez ziren oso gustokoak eta pixkat aspergarriak, baina beste ekintza batzuk oso ondo zeuden, hama oso ondo zegoen eta patioa ere bai ondo zegoen jolasteko.
    Espero dut ondo egotea hortikan!
    Aguuur :)

    ErantzunEzabatu
  34. Segura:Gaizka Gonzalez2013(e)ko urriaren 18(a) (12:01)

    Kaixo Josetxo eta Agustin oraintxe bertan ikasleok zuei faltan botatzen ari gera eta hemen Salesianosen asko ikasten ari gara.Oso ondo pasa genun Seguran.

    ErantzunEzabatu
  35. Kaixo zer moduz zaudete? gu ondo Urnietan. Bastante ondo pasa nuen Seguran baino zerbait ahal da hobetu.Gehiena gustatu zitzaidana patioa eta gutxiena lorearena

    ErantzunEzabatu
  36. Kaixo Txema, Agustin, Amaia eta Josetxo:
    Oso ondo pasa nuen Seguran ekintzak nahiko ondo zeuden eta lagunekin primeran pasa nuen.
    Espero dut berriz ikustea
    AGUR

    ErantzunEzabatu
  37. Kaixo Uxue naiz ta oso ondo pasa nuen seguran.

    ErantzunEzabatu
  38. Kaixo zer moduz Txema, Amaia, Josetxo eta Agustin?
    Erdipurdi pasa nuen, gehien gustatu zitzaidana hama eta janaria izan zen.
    Espero det berriz ikustea.
    Agur

    ErantzunEzabatu
  39. Segura: Joel Pezonaga eta Sara Maiz2013(e)ko urriaren 18(a) (12:02)

    Kaixo Josetxo, Amaia, Txema eta Agustin!
    Nahiko ondo pasa genuen zuekin, ekintza batzuk besteak baino dibertigarriak ziren.
    Agustin zurekin oso ondo pasa genuen eta oso alaia zara, besteak ere bai.
    Eskerrikasko guri aguantatzeagatik.
    Muxu bat agur!

    ErantzunEzabatu
  40. Segura:Haizea Belaunzaran2013(e)ko urriaren 18(a) (12:03)

    Haizea Belaunzaran
    Kaixo Amaia,Josetxo,Txema eta Agustin :
    Ondo pasa genuen seguran egon ginenean, baina ekintza batzuk ez zitzaizkidan gustatu.Gehien gustatu zitzaidana hamak izan ziren eta beste guztia ez zitzaidan asko gustatu.
    Instalazioak ondo zeuden.
    Espero dut berriro elkar ikustea.
    Aguurr

    ErantzunEzabatu
  41. SEGURA Alejandro Vazquez2013(e)ko urriaren 18(a) (12:03)

    kaixo Txema, Josetxo, Amaia eta Agustin niri aima bat ekintza gustatu zaizkit baina beste batzuk oso aspergariak ziren gehien gustatzen zitzaidana hama izan zen.
    ikusi arte

    ErantzunEzabatu
  42. Gaizka Tolosa
    Kaixo Josetxo, Amaia, Agustin eta Txema: Seguran ondo pasa nuen baina ekintzak aspergarriak ziren. Gehiena gustatu zaidana hama izan zen.
    Ondo ibili !!
    AGURR

    ErantzunEzabatu
  43. Kaixo Txema,Agustin,Amaia eta Josetxo esperientzia ona da lagunekin egoteko baino batzutan aspertu in nintzen AGUR HABER LASTE IKUSTEN GEAN

    ErantzunEzabatu
  44. Eskerrik asko egin zeniguten harrerarengatik eta gure ikasleei hain ondo pasatzen laguntzeagatik. Oso gustora ibili ziren denak Barrian; bizikletaz egindako irteera gustukoen bezala aipatu dute askok. Barnetegiko instalazioak ikaragarriak dira eta ahal dugunean berriro joango gara beste ikasle batzuekin. Ondo ibili eta ikusi arte!
    ASIER, ARRATE, ESTI, JONE, EBA

    ErantzunEzabatu
  45. Eskerrik asko gure ikasleekin izan zenuten pazientziarengatik eta bestetik hain ongi pasatzen laguntzeagatik! Aitzakia honekin ikasle askok Segurako herria ezagutzeko aukera izan dute, gehiengoak ez baitzuen ezagutzen.
    Barnetegia bera oso polita eta txukuna baina sukaldariek egunero prestatzen zizkiguten otordu goxo horiek ahaztezinak!
    Guztiei berriro ere mila esker eta ikusi arte!
    AMAIA, HARRI, ARANTZAZU

    ErantzunEzabatu