2013/05/07

BERTSO EMANALDIA 2013


46 iruzkin:

  1. Oso emanaldi polita!
    ZORIONAK bertsolari gaztetxoei!

    ErantzunEzabatu
  2. Oso ondo egon zen, baina igotzean urduri negoen. Ondo pasa nuen, 1.A-koen emanaldia, hoberena izan zen neretzat.

    ErantzunEzabatu
  3. Oso polita iruditu zitzaidan eta oso ondo pasa nuen.1.A-ko emanaldia gustatu asko gustatu zitzaidan.Nire txanda iristean oso urduri jarri nintzen jende asko zegoelako.

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo egon zen, baina igotzean urduri negoen. Ondo pasa nuen, 1.A-koen emanaldia, hoberena izan zen neretzat.

    ErantzunEzabatu
  5. oso ondo egon zen,eta nahiko ondo pasa nuen baina igotzerakoan urduri jarri nintzen eta oberena neretzat 5 maila isan zen.

    ErantzunEzabatu
  6. Jaialdia ondo zegoen,oso ondo pasa nuen eta gehien gustatu zitzaidan emanaldia, 1.A-koena izan zen. Igotzerako orduan urduri negoen baino dena ondo atera zen.

    ErantzunEzabatu
  7. Ondo egon zen, baina igotzean urduri negoen. Ondo pasa nuen, 1.A-koen emanaldia, hoberena izan zen neretzat.

    ErantzunEzabatu
  8. Oso polita iruditu zitzaidan bertso emenaldia baina barreguria sartu zitzaidan eszenariora igotzean eta bertsoak kantatzen hasterakoan.
    Oso ondo pasa nuen jaialdian eta gehien gustatu zitzaidan saioa DBH1B-koena izan zen.

    ErantzunEzabatu
  9. Ondo pasa nuen,igotzerakoan ez nuen urduritasuna euki.Hoberena 1.A-ren emanaldia izan zen neretzat.

    ErantzunEzabatu
  10. Oso polita iruditu zitzaidan jaialdia.Oso ndo pasa nuen.1-Aren emanaldia gustatu zitzaidan gehiena eta lotxa sentitu nuen.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso ondo egon zen jaialdia, oso ondo pasa nuen, baina tokatu zigunean abestea oso urduri jarri ginen eta parrez hasi ginen. Gehien gustatu zaidan taldea dbh 1b eta gero dbh 1a.

    ErantzunEzabatu
  12. Ondo egon zela eta oso ondo pasa nuen. Gurea eta 1A-koena hoberenak izan ziren. Oso urduri negon eta parra hasi zitzaidan

    ErantzunEzabatu
  13. Ondo egon zen, eta oso ondo pasa genuen, 1.A-koen emanaldia gustatu zitzaidan gehiena. Gure txanda iristean, urduritasuna nuen.

    ErantzunEzabatu
  14. Emanaldi oso polita iruditu zitzaidan.
    Oso ondo pasa nuen emanaldian.
    Geure emanaldia iruditu zitzaidan hoberena.
    Nerbio asko sumatu nuennire txanda iritxi zenean.

    ErantzunEzabatu
  15. -jaialdi ona izan zen neretzat.
    -Ondo pasa nuen.
    -La que se avecinarena.gurea.
    -Ez nuen ezer sentitu.

    ErantzunEzabatu
  16. Emanaldia oso ondo egon zen, eta oso ondo pasa nuen. Baina igotzerakoan nahiko urduri negoen, 1.A- koen emanaldia izan zen gehien gustatu zitzaitena.

    ErantzunEzabatu
  17. Oso ondo egon zen, ondo pasa nuen baina igotzerakoan piskat urduri negoen eta niri gehien guztatu zitzaidan taldean 1.A zen.

    ErantzunEzabatu
  18. Oso polita iruditu zitzaidan, ondo pasa nuen baina 1-Akoek oso ondo egin zuten ere bai.
    Nire txanda iritsi denean urduri negoen.

    ErantzunEzabatu
  19. Oso ondo egon zen, baina igotzean urduri negoen. Ondo pasa nuen, 1.A-koen emanaldia, hoberena izan zen neretzat.

    ErantzunEzabatu
  20. Oso polita izan zen eta oso ondo antolatuta zegoen gainera oso ondo pasa nuen,eta gainera antzokira igotzeko orduan oraindik obeto sentitu nintzen. Gehien gustatu zitzaidan emanaldia gurea izan zen, baina talde bati barregurea eman zion eta zuen bertsoa bukatu.

    ErantzunEzabatu
  21. RIDIKULOA EGIN GENUEN ETA HOBERENAK IZAN ZIREN GORKA ETA PAULO ALAIARI BERTSUA KANTATZEN

    ErantzunEzabatu
  22. Oso ondo pasa nuen baina, gure txanda iritsi zenean oso urduri jarri nintzen.Jaialdia asko gustatu zitzaidan eta gehien gustatu zitzaidan taldea 1 A koa da.

    ErantzunEzabatu
  23. emanaldia oso polita iruditu zitzaidan, ni oso ondo pasa nuen niretzak gehien gustatu zitzaidan taldea DBH1B 7.taldea izan zen. Oso urduri jarri nintzen nire tsanda izan zenean.

    ErantzunEzabatu
  24. Jaialdia polita iruditu zitzaidan. Oso ondo pasa nuen entretengarria izan zen. Gehien gustatu zitzaidan emanaldia gurea eta 1 DBH A koa izan zen. Nere txanda iritxi zenean urduritasuna eta lotsa ahundia sentitu nuen. ESKERRIKASKO ALAIA.

    ErantzunEzabatu
  25. Oso polita irudituzait baina estenariora igo nitzenean oso urduri jarri nintzen abestu eta gero oso ondo pasatu nuen, nire ustez politena 5.maila izan zen. Mila esker Alaia

    ErantzunEzabatu
  26. Asko gustatu zitzaidan jaialdia eta oso ongi pasa nuen. Gehien gustatu zitzaidan emanaldian 1Akoena izan zen eta nire txanda iritsi zenean oso urduri jarri nintzen baina azkenean ongi atera zitzaidan. Mila esker ALAIA!

    ErantzunEzabatu
  27. Asko gustatu zitzaidan eta gu baino txikiagoak bertso oso onak zituzte. Eskerrikasko Alaia zurekin oso ondo pasa dugu.

    ErantzunEzabatu
  28. oso polita izan zen, baina oso urduri nengoen. Baina azkenean oso dibertigarria eta polita atera zen, MILA ESKER ALAIA!!

    ErantzunEzabatu
  29. Oso ondo egin genuen eta oso ondo pasa nuen. Gainera bertsoak oso politak izan ziren.

    ErantzunEzabatu
  30. oso ondo egin zuten eta genuen neri asko gustatu zitzaidan eta ESKERRIK ASKO Alaia

    ErantzunEzabatu
  31. Oso polita izan zen emanaldia. Oso urduri nengoen baina ondo atera zen, 1B ETA gurea gustatu zitzaizkidan.

    ErantzunEzabatu
  32. Oso urduri nengoen eszenariora igotzerakoan, baina gero oso dibertigarria izan zen besteei entzutea.ESKERRIK ASKO ALAIA!

    ErantzunEzabatu
  33. oso ondo pasa genun bertxoak entzuten eta egiten. (eskerrikasko alaia )

    ErantzunEzabatu
  34. Oso polita izan zen. Oso ondo pasa nuen. Igotzerakoan urduri jarri nintzen eta abesterakoan ere bai, baina abestu eta gero lasai gelditu nintzen. Gehien gustatu zitzaidan taldea DBH 1A (gurea) izan zen.

    ErantzunEzabatu
  35. jajajajajaja ososososososososososososososo ondo pasa nuen eta gehien gustatu zitzaidana 1A-koak izan ziren osea guuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! 1B-koak ere oso ondo egin zuten

    ErantzunEzabatu
  36. oso dibertigarria eta polita izan zen, oso ondo pasatu nuen, baina oso urduri negoen.Baina azkenean oso onde eta polita atera zen.ESKERRIK ASKO ALAIA!!

    ErantzunEzabatu
  37. Oso dibertigarria iruditu zitzaidan eta oso ondo antolatua zegoen.
    Hoberenak DBH-1B izan ziren eta denak Alaiaren bertsoa kantatzerakoan.

    ErantzunEzabatu
  38. Oso emanaldi polita izan zen oso ondo pasa genuen baina lotsa asko pasa genuen. Neri gehien gutsatu zitzaidan emanaldia gurea eta DBH 1B koa izan zen. ESKERRIK ASKO ALAIA!!!!

    ErantzunEzabatu
  39. Oso ondo egon ziren bertso guztiak, nerbio asko nituen, baina ondo egon zen bertso jaialdia.
    Pena asko eman zidan bertso amaitzea.
    Dena oso prestatua egon zen....

    ErantzunEzabatu
  40. oso ondo egin zuten eta betso batzuk oso onak ziren eta gainera pozik pasa zuten bertsoak kantatzen. Baina justin beberen fanei oso gaizki pasa zuten justinen bertsoan.
    Ezkerik asko Alaia!!!!!

    ErantzunEzabatu
  41. nire ustez oso ondo egon zen eta denak egin genuen ondo eskerrikasko alaia

    ErantzunEzabatu
  42. Denok oso ondo egin genituen.Eta oso ondo pasa nuen,eskarrikasko Alaia

    ErantzunEzabatu
  43. Oso polita izan zen eta asko gustatu zitzaidan eta gehien gustatu zitzaidan taldea 1.A.

    ErantzunEzabatu
  44. oso ondo egin zuten eta genuen neri asko gustatu zitzaidan eta ESKERRIK ASKO Alaia

    ErantzunEzabatu
  45. ASKO GUSTATU ZITZAIDAN JAIALDIA ETA DENOK OSO ONGI EGIN DEGU.
    ONDO PASA NUEN, BERTSOAK ONDO EGIN NUEN ETA ALAIA OSO ONDO PASA DU.

    ErantzunEzabatu
  46. oso ondo pasa genuen eta alaiak gauza pilo bat irakatsi genuen 1a gelakoak gara et oso ondo egin genuen.

    ErantzunEzabatu