2013/03/02

IRAKURKETA DBH 1: TRIANOKO GAU GORRIAK

Laburpena: Egun batean Joseba, Ane eta Patxo txango batera joan ziren. Hurrengo egunean, zaldietan ibili eta gero, Blacky ez zegoela konturatu zen Ane. Udaltzainei deitu zieten, baina ez zirenez fidatez ikertzera joan ziren.
Orduan etxe abandonatu bat aurkitu zuten. Gaueko hamabietan etxe horretara bueltatu eta txakurren borrokak egiten zirela deskubritu zuten. Han Blacky aurkitu zuten baina salbatuko zutenean harrapatu egin zituzten.
Bapatean udaltzainak heldu eta hiru lagunak salbatu zituzten baina Maria, beraien laguna, ez zegoen, norbaitek berarekin eraman zuen. Baina Blackyk salbatu zuen eta azkenik lapur guztiak harrapatu zituzten.
Izenburua: Trianoko gau gorriak 
Idazlea: Iñaki Friera
Marrazkilaria: Andoni Odriozola
Argitaletxea: Ibaizabal
Bilduma: Gaztetxo
Urtea: 2005
Orrialde Kopurua: 152

57 iruzkin:

  1. Ez zait gustatu, oso errepikakorra delako; ez zait interesgarria iruditu, oso aspergarria delako.
    Ez zait iruditu interesgarria, baina bai ulerkorra, ume Lehen Hezkuntza mailakoa delako. Ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  2. Ez zait gustatu asko,liosoadelako,baina interesgarria da misteriozkoa delako.Ulertzeko neretzat ez da oso erraza baina gomendatuko nuke interesgarria delako.

    ErantzunEzabatu
  3. Niri ez zait gustatu liburu hau ulertezina delako. Ez da interesgarria niretzat behintzat ez naizelako enteratu. Bi euskera mota nahasten dira eta horrek ulertezina egiten du. Nik ez nuke gomendatuko txapada bat delako baino abentura gustatzen bazaizu egokia izango litzakete.

    ErantzunEzabatu
  4. Liburua gustatu zait parte batzuetan abenturazkoa eta dibertigarria zelako eta niretzat zatika interesgarria izan delako. Ulertzeko ez da oso erraza iza, batzuetan gauza batetaz hitz egiten zuelako eta momentuan beste gauza batetaz. Ez dakit gomendatuko nukeen.

    ErantzunEzabatu
  5. Liburu hau ez zait asko gustatu nahiko liosoa zelako.Liburua ez da interesgarria zeren badakizu nola bukatuko den. Ulertzeko ez zen oso erraza bizkaieraz agertzen zirelako esapide asko. Gomendatuko nioke abentura guztatzen zaionari.

    ErantzunEzabatu
  6. Oso liburu itsusia da,ez zait gustatu, ez dauka ezer interesgarririk. Ulertzeko erraza da ez duelako eszer arrarorik ez nuke gomendatuko oso lib uru aspergarria delako.

    ErantzunEzabatu
  7. Niri liburua asko gustatu zait, oso interesgarria delako eta emozio asko dituelako liburuak hortaz aparte. Baina ulertzeko nahiko zaila iruditu zait eta gainera luzea da eta gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  8. Ez zait asko gustatu ipuina, zeren ez zait liburu on bat iruditu irakurtzeko. Interesgarria iruditu zait baina momentu batzuetan gehiagi beste batzuetan baino. Ulertzeko eraza da zeren gure adinekoentzat ondo dago, ez nuke gomendatuko oso aspergarria iruditu zaidalako.

    ErantzunEzabatu
  9. Ez zait asko gustatu,errepikakorra delako. Batzuetan interesgarria da,baina, beste gauza batzuk ez dute graziarik. Ez da ulertzeko erraza hitz batzuk ezezagunak direlako. Ez nuke gomendatuko abentura gutxi duelako.

    ErantzunEzabatu
  10. JANIRE ECHEVERRIA DBH 1B2014(e)ko otsailaren 24(a) (15:56)

    Ez zait asko gustatu,ez zaizkidalako gustatzen euskerazko liburuak.Ez da izan oso interesgarria baina txakurra lapurtu egin zutela gustatu zait.Ulertu dut baina batzuetan ez . euskararen maila altua zelako.Ez dut gomendatzen , ez delako os interesgarria.

    ErantzunEzabatu
  11. Liburua ez zait asko gustau. Pixka bat kargantea iruditu zait baina interesgarria iruditu zait misteriotsua zelako. Euskeraren maila oso ona eta oso ondo ulertzen zen. Misterioen eta abenturen liburuak gustatzen zaizkienei gomendatuko nioke.

    ErantzunEzabatu
  12. Goretti.Garayoa DBH 1.B2014(e)ko otsailaren 24(a) (15:56)

    Liburua asko gustatu zait zeren istorioa polita da, oso interesgarria iruditu zait benetakoa ematen duelako. Gauza bat esateko hitz asko erabiltzen ditu eta horregatik ulertzeko zaila da. Nik gomendatuko nuke oso interesgarria delako.

    ErantzunEzabatu
  13. Ez zait asko gustatu zeren oso luzea da eta aspergarria, ez ditu gauza interesgarriak kontatzen. Gomendatuko nuke baina hilabete batean irakurtzeko.

    ErantzunEzabatu
  14. Trianoko gau gorriak liburua ez zait azko gustatu zeren eta ez da oso interesgarria eta oso luzea da. Ez da oso interesgarria zeren eta ez ditu gauz interesanteak kontatzen. Ez zait ulertzeko oso erraza iruditu zeren eta hitz batzuk bizkaieraz zeuden. Ez nuke liburu hau gomendatuko oso luzea delako.

    ErantzunEzabatu
  15. Trianoko gaun gorriak ez zait gustatuez delako oso interesgarria. Ulertzeko zail samarra da. Nik gomendatzen diet 12 urtetik gorakoei bestela ulertzen kosta egiten delako

    ErantzunEzabatu
  16. Xabier Garmendia DBH.1b2014(e)ko otsailaren 24(a) (16:01)

    Bai istoria gustatu zait misterio handia dagoelako, gainera ulerterrezada eta norbait misterioa gustatuz gero gomendatu egingo nuke.

    ErantzunEzabatu
  17. Ez zait gustatu oso luzea eta aspergarria delako, gainera ez da batere interesgarria oso liosoa delako eta nola pertsonai asko ateratzen diren ulertzeko zaila da. Bukatzeko ez nuke gomendatuko zeren luzea eta aspergarria da.

    ErantzunEzabatu
  18. Bai gustatu zait abenturazko istoriak gustatzen zaizkidalako.Oso erresa da ulertzeko ezer ulertzen.Abenturazko istorioak gustatzen bazaizkizu gomendagarria da.

    ErantzunEzabatu
  19. Asko gustatu zait ipuina,oso interes garria da, zeren gauza asko pasatzen dira istorian.Oso erreza da ulertzeko.Gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
  20. Liburua ez zait asko gustatu zergatik ez da ni gustoko deten dliburu bat, interesgarria iruditzen zait, gauz asko gertatzen direlako. Ulertzeko ez zait iruditu oso erraza eta gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
  21. Ez zait gustatu zeren oso luzea da eta ez dizu engantxatzen ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  22. Daniel.Gutiérrez DBH 1.B2014(e)ko otsailaren 24(a) (16:09)

    Niri liburua gustatu zait originala delako eta ez da oso interesgarria zeren zer gertatuko zen jakitea erraza zelako ,ulertzeko ez da oso erraza zeren hiztegia arraroa zen eta ez nuke gomendatuko oso luzea delako

    ErantzunEzabatu
  23. MAITANE ARRETXE DBH 1B2015(e)ko martxoaren 3(a) (17:07)

    Liburua oro har gustatu zait, misteriozkoa eta abenturazkoa delako. Gehien gustatu zaidan zatia izan da ertzainak eta udaltzainak agertu diren momentua eta gutxien gustatu zaidan zatia ez daukat. Liburua ulertzeko ez dut zailtasunik izan eta nire adinerako modukoa iruditzen zait. Liburu hau gomendatuko nieke misteriozko liburuak gustatzen zaizkien pertsonei. 1etik 10era 7 bat emango nioke.

    ErantzunEzabatu
  24. Liburua hau oro har gustatu zait, baina pixka bat aspergarria iruditu zait hasieran, niri berdin zaidalako ze karrera egiten duten autobusera joateko. Gehien gustatu zaidana korapiloa izan da Blacky salbatzera doazenean eta gutxien hasiera. Ez dut ulertzeko zailtasunik izan, gure adinerako da nire ustez ez dudalako zailtasunik izan ulertzeko.Liburu hau gomendatuko nuke misterioa gogoko dutenei. 1 tetik 10era 7 bat emango nuke.

    ErantzunEzabatu
  25. Liburu hau oro har gustatu zait misteriozkoa delako.Gehien gustatu zaidan zatia da gaizkileek Blacky harrapatzen dutenean lagunen adiskidetasuna ikusten delako eta gutxiegi gustatu zaidana da Joseba,Ane eta Patxo Trianora joaten direnean ez zeukalako misteriorik.Ez dut eduki zailtasunik ulertzeko.Nire adinerako egokia iruditzen zait,baina argazki gehiago jarriko nituzke.Gomendatuko nuke liburu hau misteriozko liburuak gustatzen zaion norbaiti.1etik 10era,8 bat emango nioke.

    ErantzunEzabatu
  26. Liburu hau oro har ez zait asko gustatu. Ez dut asko ulertu lehenengo zatia baina geroago ulertzeko errazagoa zen eta azkenean ulertu dut.
    Gehien gustatu zaidan zatia da gaizkileak dauden gordelekura joaten direnean eta gutxien gustatu zaidan partea hasiera izan da. Ulertzeko batzuetan zailtasunak nituen baina nik uste dut egokia dela gure adinerako.Ez dut ezer gehitzeko. Liburu honi 1etik 10 era 6 bat ematen diot.

    ErantzunEzabatu
  27. Niri liburu hau gustatu zait misteriozkoa delako eta Blacky desagertzen delako baina hasiera pixka aspergarria zen. Niri gehien gustatu zaidana bukaera izan da hasiera aspergarria iruditzen zaidalako. Zailtasun batzuk eduki ditut hitz batzuk ez nituelako ulertzen.
    Nire adineko jendearentzat egokia dela pentsatzen dut. Nik gomendatuko nuke irakurtzea eta komentatu nahi nuke oso luzea dela nik motzagoa gustoko dut eta nik 8 bat jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu
  28. Liburu hau asko gustatu zait, misterio eta abenturazkoa delako, baina hala ere zailtasunak izan ditut ulertzeko, hitz asko ez nituelako ulertzen. Gehien gustatu zaidana bukaera izan da, eta gutxien Blacky lapurtu duten momentua. Liburua gure adinerako egokia iruditu zait, batez ere liburu hau misteriozko liburuak irakurtzea gustatzen zaion jendeari gomendatuko nioke, nire balorazioa batetik hamarrera 8 bat da.

    ErantzunEzabatu
  29. UXUE MARIÑELARENA DBH 1B2015(e)ko martxoaren 3(a) (17:11)

    Liburu hau, ez zait gehiegi gustatu, oso astuna egin zaidalako. Hitz asko ez nituen ulertzen eta atal batzuk berriz irakurri behar izan ditut, istorioa jarraitzeko. Hala ere zati interesgarri batzuk egon dira, txakurra lapurtzen duten atala eta misterioa argitzen dutenekoa. Gehien gustatu zaidana txakurra salbatzeko arriskuan daudeneko atala izan da. Hasiera da gutxien gustatu zaidana, asko luzatzen delako eta ez zaidalako egin interesgarria. Gure adinerako ondo dago liburua, baina kostatzen da ulertzea. Liburua gomendatuko nuke, akziozko eta misteriozko liburuak gustatzen zaion jendearentzat. Nik 6 bat ematen diot.

    ErantzunEzabatu
  30. Liburu hau ez zait ezer gustatu,oso aspergarria iruditu zait.Hitz asko zituen arraroak.Gehien gustatu zaidana ezerrez eta gustatu ez zaidana da hitz batzuk ez nituela ulertzen.Nere nota hau da: 5.

    ErantzunEzabatu
  31. Liburua oro har gustatu egin zait, misteriozko liburuak gustoko ditutelako eta entretenigarria iruditu zaidalako. Dena gustatu zait, gehiena, laguntasunez jokatzen dutenean Blacky-ren bila joateko. Hasiera ez zait gustatu, aspergarria iruditu zaidalako. Ez ditut zailtasun asko izan, bakarrik hitz batzuk ez nituela ulertzen. Liburua guretzat egokia da, baina nire ustez egokiagoa izango zen 10-11 urteko umeentzat, guretzako aspergarria izan daitekelako. Misterioa eta intriga gustuko duten irakurleei gomendatuko nioke, misterio asko duen liburua delako eta momentu arriskutsuak pasatzen dituztelako. Liburu hau 1etik 10era nere nota 8 bat da.

    ErantzunEzabatu
  32. Liburua oro har gustatu zait misteriozkoa zelako baina nire ustez oso zaila eta pisutsua iruditu zait irakurtzeko. Gehien gustatu zidan zatia izan da lagunak Blancky-ren bila doazenean, bere adiskidetasun ikusten delako eta denek parte hartzen dutelako eta gutxien gustatu zaidan zatia gaizkileek Ane hartzen duten zatia asko sufritu izan behar zuelako Anek. Liburuko zati batzuetan zailtasuna eduki dut ulertzeko hitz batzuk ez nituelako ulertzen. Nire ustez nire adimenarentzako edo helduentzako egokia izango litzateke.

    ErantzunEzabatu
  33. Liburua ez zait gustatu eta asko aspertu naiz eta astuna da irakurtzeko.Gehien gustatu zaidan zatia da hasierakoa eta gutxien korapiloa.Nik ez dut gomendatzen.Nire nota da 4.

    ErantzunEzabatu
  34. Liburua ez zait asko gustatu aspergarria iruditu zaidalako.Gehien gustatu zaidana bukaera izan da eta gutxien hasiera.Ulertzerakoan ez dut zailtasunik eduki.Nire adinerako ondo zegoela iruditu zait,baina ni baino txikiagoentzat ez. Nik ez nuke gomendatuko aspergarria iruditu zaidalako.5 bat emango diot baina ez zait asko gustatu.

    ErantzunEzabatu
  35. Liburua ez zait gustatu, oso aspergarria zelako,gehien gustatu zaidana Hasiera eta gutxiena bukaera.Bai,azkar irakurtzen da.4,5 emango nioke. :(

    ErantzunEzabatu
  36. Liburu hau ez zait gustatu oso pisutsua egin zaidalako. Ez zait gustatu ezta parte bat ere, eta hasiera ez zait gustatu ezer. Liburua ulertzeko zailtasunak izan ditut baina gutxi, liosoa zen baina parte batzuk bakarrik. Nire adinerako ez zait iruditu egokia, 14 urtekoa iruditu zait. Ez nuen errekomendatuko. Oso txarra da liburua.
    Nota 4-ko bat.

    ErantzunEzabatu
  37. Niri liburu asko gustatu zait misterioa asko gustatzen zaidalako, baina parte batzuetan oso astuna zen baino oro har gustatu zait. Nik1etik 10era 8 jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu
  38. Liburua oro har ez zait asko gustatu, aspergarria iruditu zaidalako. Gutxien gustatu zaidan partea izan da Blacky-ri bilatzen hasten direnean eta gehien gustatu zaidana “pitbull-arekin” aurkitzen direnean. Liburua ondo ulertu dut, zailtasunik gabe. Gure adinerako egokia da, baina ez det gomendatzen pixka bat aspergarria iruditu zaitelako. 1 etik 10era 5 bat jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu
  39. Niri liburua gustatu zait abentura pixka bat daukalako eta misteriozkoa delako eta oso interesgarria delako.Liburuaren zati desatsegina Blacky autobusean gelditzea izan da; Blackyk gaizki pasa zuen eta txakur bat autobus batean gelditzea ez zait ondo iruditzen, eserlekuan erori egingo zen eta lurrean egongo zen jendea molestatzen zaunkaka,korrika... Gehien gustatu zaidan zatia izan da bukaeran Blacky aurkitu dutenean, dena ondo bukatu denean.Nik gomendatuko nieke 10 urte baino gehiago duten pertsonei.Liburu honi 1 etik 10- era 8 jarriko nuke.

    ErantzunEzabatu
  40. JONE ETXEBERRIA DBH 1B2015(e)ko martxoaren 3(a) (17:47)

    Liburu hau ez zait asko gustatu.Gehien gustatu zaidan kapituloa izan da Blaky aurkitzen dutenean baina bestela besteak ez zaizkit ezer gustatu.
    Astuna egin zait.Gauza batzuk interesgarriak iruditu zaizkit,abenturak,misterio zeudelako.
    Euskarako liburua izateko hitz batzuk ez ziren ulertzen.
    Liburua honi 1 tetik 10-era 5 bat jarriko diot.
    Ez bazaizue abenturarik gustatzen eta aspertu nahi ez baduzue ez dizuet gomendatzen.

    ErantzunEzabatu
  41. Ez zait liburua ezer gustatu.Euskara ez da oso ulergarria eta ezta interesgarria.Horrelako liburuak ez ditut gustoko.Euskara kontrolatzen duenari gomendatzen diot bestela ez.Nire nota 3 bat da.

    ErantzunEzabatu
  42. ENARA CABALLERO SANTANA 1A2015(e)ko martxoaren 13(a) (12:56)

    Nik ez dut oso ondo ulertu, euskera oso arraroa zelako. Niri liburua ez zait asko gustatu ez dudalako oso ondo ulertu. Niri gehien gustatu zaitene izan da txakurra aurkitzen dutenean ete amaiera. Nik liburua gomendatuko nuke euskera oso ondo dakienari. Agian ez duelako oso ondo ulertuko.

    ErantzunEzabatu
  43. Liburua ez zait gehiegi gustatu, aspergarria iruditu zaidalako. Gehien gustatu zaidan zatia bukaera izan da, dena argitzen baita. Gutxien gustatu zaidan zatia berriz, hasiera izan da, istorioa hasterako denbora asko pasa baita. Oso erraza iruditu zait ulertzeko, beraz, nire ustez, liburu honek txikiagoentzat izan beharko luke. Ez nuke liburu hau gomendatuko, ez baitzait erakargarria egin irakurtzerakoan.

    ErantzunEzabatu
  44. Trianoko gau gorriak, oso interesantea iruditu zait, baina batzuetan zaila egin zait ulertzea.
    Gehien gustatu zaidan zatia, lagunak beraien artean laguntzean izan da. Baita ere, Blacky-ri salbatzeko egin zuten planaren momentua.
    Gutxien gustatu zaidan zatia,txakurra lapurtzen dutenean izan da.

    ErantzunEzabatu
  45. GARAZI URRETABIZKAIA DBH 1A2015(e)ko martxoaren 14(a) (10:00)

    Niri liburu hau gustatu zait oso entretenigarria iruditu zaidalako. Gehien gustatu zaidan zatia denak txakurraren bila joaten direnean da. Gutxien gustatu zaidana txakurren borrokak dira. Hitz batzuk ulertzeko arazoak izan ditut baina liburua ulertu dut. Liburu hau gure adinerako egokia iruditu zait eta irakurtzeko gomendatuko nuke interesgarria delako.

    ErantzunEzabatu
  46. Niri liburua ez zait gustatu ulertezina egin zaidalako

    ErantzunEzabatu
  47. Liburua ez zait gustatu,ez nuen ongi ulertzen eta hiztegian begiratu behar nuen pixka bat argiago geratzeko.Liburutik gehien gustatu zaidan zatia Blacky berreskuratzen harrapatzen dituztenean izan da, zer pasako zen jakin nahi nuen, eta gutxien gustatu zaidana hasiera izan da ez dut batere ez ulertu.Liburu hau ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  48. Liburua ez zait gustatu, ez delako ondo ulertzen eta oso luzea egiten delako, nire ustez ez da gure adinerako,ulertzen ez ditugun hitz asko agertzen direlako. Ondorioz, nik liburu hau ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  49. PAULA SANCHEZ GARCIA DBH1A2015(e)ko martxoaren 15(a) (13:08)

    Liburua nahiko ondo dago . Akziozkoa da horregatik gustatu zait eta lagunen adiskidetasunarengatik ere.Nire ustez,liburua gure adinarentzat egokituta dago.Baina,liburuaren hitz batzuk ez nituen ulertzen,nahiz eta istorioa gustatu zaidan.Gehien gustatu zaidana,txakurraren bila joaten direnean da,baina txakurra galtzen duten zaita ez zait gustatu.Nik liburua gomendatuko nuke,nahiz eta,hitz batzuk ulertzeko zailak diren.

    ErantzunEzabatu
  50. Liburua ez zait ezer gustatu istorioa aspergarria delako .gehien gustatu zaidan zatia blacky desagertzen denean da istorioa interesgarria jartzen delako.Gutxien gustatu zaidana da liburua ez zela ondo ulertzen.Gure adinerako da liburua baina oso zaila da .Ez nuen gomendatuko liburua

    ErantzunEzabatu
  51. Olatz Gorroño Belaunzaran2015(e)ko martxoaren 15(a) (22:02)

    Liburua ez zait batere gustatu, aspergarria eta zaila delako. Hiztegi maila altua du eta horregatik zaila da ulertzeko. Esaldi batzuk ez dute zentzurik. Liburuak ez dauka graziarik ezta xarmarik. Gehien gustatu zaidan zatia, denak batera aurkitzen ari zirenean da, eta gutxien hasierako kapituluak, nekagarriak eta astunak direlako. Laguntasuna ikusten da, baina ez da gure adinekoentzat. Ondorioz, liburua ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  52. sergio galvez vidueiros2015(e)ko martxoaren 16(a) (14:44)

    liburua ez zait asko gustatu,batez ere istorioa kontatzen duen modua.istorioa oso ondo dago.gehien gustatu zaitena liburuaren korapiloa izan da.

    ErantzunEzabatu
  53. Niri liburua ez zait asko gustatu. Ez nuen istorioa ondo ulertzen, horregatik gure adineko pertsonei ez nuen gomendatuko. Ikaskideekin hitz egiten egon naiz, eta beraiek ere ondo ulertu ez dutela esan didate.

    Liburua orokorrean ez zait gustatu, baina, gehien gustatu zaidan zatia da poliziak etotzen direneaneta eta lau lagunak eta txakurra salbatzen dituztenean eta etxera bueltan agurtzen direnean.

    ErantzunEzabatu
  54. Liburua gustatu zait emozio asko dagoelako. Gehien gustatu zaidan partea da fugata bat egiten dutenean gaizkileek urbiltzeko eta beraiek txakurraren bila juteko. ez zait ezer gauz txarrik okurritzen. Nire adinentzakoentzak gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
  55. Liburua ez zait gustatu,arraroa zen eta ez zen asko ulertzen.Gehien gustatu zaidana da Mariari salbatzen diotenean,hor ikusten da beraien laguntasuna.Gutxien gustatu zaidana da Patxo gaixtoen etxera sartzen denean ,izan ere hori ez nuen oso ondo ulertu.Nik ez dut ikusten gure adinerako 14 urteko entzat baizik.Ez nieke gure adinekoei,haundiagoei gomendatuko nieke.

    ErantzunEzabatu
  56. Liburua ez zait gustatu, ulertzea kostatu zaidalako.
    Nire zatirik gustukoena denak Blackyren bila doazenean nizan da. Ez zait gustatu oso luzea izan delako.
    Gomendatuko nioke 14 urteko gazteei, beraiei errazagoa irudituko zaielako.

    ErantzunEzabatu
  57. Liburua ez zait asko gustatu , adin txikiagoentzako iruditu zaidalako .Gustatu zaidan zatia da Blacky desagertzen denean. Ez zaidan zatia gustatu da liburua ez dela ondo ulertzen.

    ErantzunEzabatu