2012/10/12

IRAKURKETA DBH4: MENDAROKO TXOKOLATEA



Idazlea: Iñaki Irasizabal
Argitaletxea: Elkar
Argitalpen urtea: 2005
Orrialde kopurua: 167
Gaia: nobela beltza

Bere jatetxea eta neskarekiko gorabeherak beste kezkarik gabe bizi da Aitor. Halako batean, baina, hildakoak hasiko dira irteten armairutik, eta bera ere zipriztinduko du odolak; kontua nondik nora doan ez badaki ere, erreakzionatu egin beharko du Aitorrek eta egia bilatzen hasi, ikertzailetan jolasteko gogoz ez baizik eta bizirik irauteko sen hutsez. Egiazko euskal izaera eman dio Iñaki Irasizabalek nobela beltz honi, ez bakarrik gertalekuak gure inguruko paisaiak direlako: pertsonaiek ere halako sinesgarritasun bat dute, beren arazo, beldur eta erdipurdikeriekin; horrenbestez, idazkera azkar eta zinematografikoz ondutako kontagai sendo bat lortu du egileak, amaitzean, irakurketaren atseginarekin batera, nolabaiteko gustu gazi-gozoa uzten duena, bizitzarena bezalakoxea.

18 iruzkin:

  1. Liburua nahiko ona iruditu zait bainop hobeak irakurri ditut, Euskera aldetik erraza zen ulertzeko, eta pertsonai asko zituela uste dut batzuetanliatu egin zaitzeke.Istorioa irakurtzerakoan ez naiz asko asko aspertu eta motza izateakj askotan lagundu egiten du.

    8 bat emangi nioke liburuari

    ErantzunEzabatu
  2. Hasieran liburuaruaren istorioaz ez naiz oso ondo ohartu, baina irakurtzen nijoan einean hobeto ulertzen joan nahiz. Istorioan erabiltzen duen hizkuntza oso erraza da. Interresgarria iruditu zait, baina ez nuke berriro irakurriko.
    Nota:8 emango diot liburuari.

    ErantzunEzabatu
  3. Libua asko gustatu zait, hasieran ez nuen oso ondo ulertzen zeri buruz hari ginen baina irakurtzen nindoan bitartean obekiago ulertzen joan nahiz. Zatirik intresgarriena nire iritziz Ander hiltzen dutenean hasten da eta ortik aurrera histoioa oso ondo. Ulertzeko arazorik ez zegoen, biana bukaeran ez zait asko gustatu zeren dena elkarrizketa batean argitzen da eta nik pixkanaka pixkanaka argitzen joatea nahi nituen gauzak!
    Nire nota:9

    ErantzunEzabatu
  4. Hasieran liburuak ez zitzaidan asko gustatzen. Kapituloak pasa ala, hobetuz joaen da.
    pertsonaien aldetik oso lioso iruditu zait. beste guztian kontuan hartuta ez da oso liburu txarra. mateo iruditu zait pertsonai interesgariena.
    Nota:6

    ErantzunEzabatu
  5. Ez zait asko guztatu, istoria oso normala zen eta gainera ez zait iruditu erraza istorioa jarraitzea, pertsonai gehiegi zeuzkan, eta nahiz eta ez nagoen kontra istorio bat baino gehiago kontatzea liburu batean nere iritziz istorio horiek interesgarriak, ez ohikoak eta erlazio handi bat hartu behar dute. Nik ez nuke gomendatuko.

    Nota:3

    ErantzunEzabatu
  6. Liburua asko gustatu zait,lehenengo kapitukoak zaila izan dira ulertzeko eta gainera pertson asko agertzen dira.Intesgarrria iruditu zait.

    NOTA:7

    ErantzunEzabatu
  7. Liburua ondo dago, interesgarria. Lehenengo kapituluak zaila dira izen guztiekin ez zeralako geratzen baina irakurtzen jarraitzean argitzen zara. Interesgarria jartzen da hilketa gertatzen denenan.

    Nota: 7

    ErantzunEzabatu
  8. Niri liburua gustatu zait, nahiz eta hasieran istorioa harrapatzea kostatu izana. Bi istorio nahastean eta hainbeste pertsonai egonda zaila egin zait irakurtzeko, hala ere istorioa interesgarri iruditu zait. Nik gomendatuko nuke libirua, baina gu baino pertsona zaharragoei.

    Nik 7 bat emango niokeliburuari.

    ErantzunEzabatu
  9. aitor otxotorena DBH 4b2012(e)ko azaroaren 7(a) (13:16)

    Nobela beltz baten ezaugarri guztiak betetzen ditu, eta irakurtzeko zailtasun handiegirik ez dakanez, nobela beltzak gustatzen zaizkion edonori gomendatzen diot.
    7/10

    ErantzunEzabatu
  10. Gorka Aldanondo D.B.H 4A2012(e)ko azaroaren 7(a) (20:01)

    Liburu hau, asko gustatu zait baina hasieran harrapatzea kostatu egin zait, baina gero ulertzen joaten zarenean oso ondo dago, intriga dauka eta abentura ere.Aitorrek gauza gehiegi gertatzen zaizkio eta argi ikusten de bera dela protagonista.
    Liburua ondo ulertzen baduzu oso interesgarria gerta daiteke.
    Nik liburu hau beste urtekoei gomendatuko nieke.


    NOTA:7

    ErantzunEzabatu
  11. Liburua latza iruditu zait hasieran ez zen olertzen baina gero oso ederra zen, nik edonori gomendatuko nioke

    Nota:8

    ErantzunEzabatu
  12. Liburua gustatu zait, erraza zen ulertzeko eta istorioaren aldetik kodaken heriotza izan ezik bestea asko gustatu zait, 13 16 urte bitarteko pertsonei gomendatuko nieke liburu hau.
    8,5 bat emango nioke liburu honi

    ErantzunEzabatu
  13. Liburua hasieran ez zitzaidan asko gustatu baina pixkanaka- pixkanaka obetzen joan zen eta azkenean gustatu zitzaidan. Nire adineko jendeari gomendatuko nieke liburua. Nire nota 7 bat da.

    ErantzunEzabatu
  14. Asko gustatu zait eta oso interesgarria iruditu zait 15-16 urteko pertsonei gomendatuko nieke

    ErantzunEzabatu
  15. Niri liburu ona iruditu zait: errexa irakurtzen, nahiz eta batzuetan zaila egin ulertzea, bukaeraraino gorde du zeukan intriga, baina hori bai oso historio aldrebesa zen eta pertsonai askokoa. Nik beste batzuei irakurtzeko gomendatuko nieke.
    8 bat jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu
  16. Interesgarria suertatu zait baina ez zait asko gustatu, nire ustez liburuan zehar gauza asko gertatzen direlako ez dutenak zer ikusirik istorio nagusiarekin. Gehien gustatu zaidana, istorioa ondo konektatua zegoela da, pistek eta horrelakoek logika zeukatela, eta gutxien gustatu zaidana “istorioaren beste zatia” izan da.

    Liburua erraza zen ulertzeko. Nire adinekoei, agian, ez nieke gomendatuko baina 15-14 urte dutenei bai. Beraz, gomendatuko nioke batez ere horrelako istorioak atsegiten dituenari.

    Nire balorazioa: 7

    ErantzunEzabatu
  17. Itziar Rodriguez Lorente2013(e)ko azaroaren 20(a) (16:28)

    Liburua ez zait asko gustatu zait, ala ere gaia interesgarria da.Lehenengo kapituluak ez zaizkit gustatu baina bukaera bai. Liburua ulertzeko ez dut zailtasunik izan.15-16urtekoentzat egoikia da liburua, ulertzeko erreza delako. Liburuaren gaia gustuko duen bati gomendatuko nioke. Liburuari 7 bat jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu