2012/05/02

IKASLEAK BERTSOTAN!!!


27 iruzkin:

  1. Asko gustatu zitzaidan, oso ondo pasatu genuen.

    ErantzunEzabatu
  2. Niri gustatu zitzaidan zeren bertso asko eta politak abestu genitun

    ErantzunEzabatu
  3. ondo egon zen baina aspertu . .
    nintzen piska bat. . .
    ez ziguten - -
    - -
    - -
    - - -
    hitzegiten
    uzten . :) ;)

    ErantzunEzabatu
  4. Oso ondo egon zen, gustora egon ginen

    ErantzunEzabatu
  5. oso ondo pasa genuen eta oso polita izan zen

    ErantzunEzabatu
  6. Oso ondo egon zen, eta bertso politak izan ziren

    ErantzunEzabatu
  7. OSO POLITA IZAN ZEN. ALAIA BERSOAK IMPROBISATU ZITUENEAN GURE AKTUAZIO ONDO EGON ZEN BUENO GURIA ETA GUZTIAK ONDO EGON ZIREN ASKO NOTATZEN ZEN GUK HELDUENAK GINELA ESPERIENTZIA GEHIAGO DUGU ETA. ESPERO DUT BERTSOLARITZAREN ANDEREÑOA HURRENGO URTEAN ALAIA IZATEA BERRIRO!!!!! :) :) :) :)

    ErantzunEzabatu
  8. oso ondo pasa genun eta oso dibertigaria izan zen!!!

    ErantzunEzabatu
  9. ondo egon zan eta ondo pasa genuen.

    ErantzunEzabatu
  10. Pixkat aspertu nintzen baina ondo kantatu genuen beste taldeena ez zitzaidan gustatu.

    ErantzunEzabatu
  11. Oso ondo egon zen eta bertso guztiak ederki egon ziren asko disfrutatu nuen

    ErantzunEzabatu
  12. oso polita izan zen,ondo pasa nuen:D bertso oso onak:))

    ErantzunEzabatu
  13. Oso ondo egon zen eta bertso guztiak ederki egon ziren asko disfrutatu nuen.

    ErantzunEzabatu
  14. aspergarria izan zen baina bestsoak ondo egon ziren

    ErantzunEzabatu
  15. oso ondo pasa nuen eta gustora egon nintzen.

    ErantzunEzabatu
  16. oso ondo pasatu genuen eta far esko bota genituen!!

    ErantzunEzabatu
  17. Oso ondo egon zen emanaldia. Bertsoak oso alaiak eta dibertigarriak izan ziren eta errepikatzeko moduan nago prest!

    ErantzunEzabatu
  18. Farre asko egin nuen eta ondo pasatu nuen bertso jaialdian :)

    ErantzunEzabatu
  19. oso ikusgarria izann zen eta
    farre asko egin genitun bertxo batzuekin :)

    ErantzunEzabatu
  20. Oso polita izan zen eta oso ondo pasa genuen!

    ErantzunEzabatu
  21. Oso ondo pasa nuen lehengo emanaldian eta bertso eta bertsolari oso onak egon ziren.

    ErantzunEzabatu
  22. oso ondo egon zen eta bikain pasa nuen =)

    ErantzunEzabatu