2012/03/12

IRAKURKETA: ISPILU VENEZIARRAK




Martxoa eta apirilean zehar 4. DBHko ikasleek Joan Manuel Gisbertek idatzitako ISPILU VENEZIARRAK liburua irakurriko dute.
Istorio misteriotsu bezain ziraragarri batean murgiltzeko aukera eskaintzen du liburuak eta espero gabeko amaiera.
Denon gustukoa izatea espero dugu eta amaieran irakurleen iritziak ere bai.

44 iruzkin:

  1. Liburua polita da,interesgarria, eta zirrara sortzen du. irakurtzeko erraza da eta kontatzen duen istorioak engantxatu egiten du.

    ErantzunEzabatu
  2. Liburua oso polita eta zirraragilea da. Azkar irakurtzen da eta aholkatzeko modukoa.

    ErantzunEzabatu
  3. Liburu hau azkar irakurtzen da. Hasiera motela du baina gero erritmoa hartzen diozu eta hobetzen da. Bukaera ezin da asmatu azken orrira arte, historia zehar aldatzen delako. Nik 7 bat emango nioke.

    ErantzunEzabatu
  4. Esther Orbegozo
    Liburu hau ez zait gustatzen, hasiera oso ''latosoa'' da, mantxoegia iruditu zait hasiera, eta horrek asko afektatzen du liburu bat irakurtzeko garaian, hasieratik gaizki hasten bada, hau da, mantxoa egiten bazaio irakurleari, irakurtzen jarraitzeko gogoak kentzen ditu.

    ErantzunEzabatu
  5. Liburua gustatu zait, ez da hoberena irakurri dudana baina ez dago gaizki. Hasiera motela da, baina azkenean hobetzen da eta interesgarriago egiten da.

    ErantzunEzabatu
  6. ez zait batere gustatu liburua. oso aspergarria iruditu zait eta ez nioke iñori gomendatuko

    ErantzunEzabatu
  7. Liburuari hasten kosta egin zaio, hasiera motela du baina bukaera nahiko interesgarria da irakurtzeko. Liburua motza denez nahiko azkar irakurtzen da.

    ErantzunEzabatu
  8. Liburua hasieran uste baina hastunagoa egin zait. Nahiko motela da eta ez zait errexa egin irakurtzea. Nahiz eta bukaera nahiko interesgarri izan, istorioa aspergarria dela uste dut.
    Irakurtzea asko gustoko duen jendeari bakarrik gomendatuko nioke liburu hau.

    ErantzunEzabatu
  9. Liburua interesgarria iruditu zait, baina hasiera aspergarri samarra du eta horrek irakurtzeko gogoa kentzen dizu. Gainera irakurtzeko hastuna da.

    ErantzunEzabatu
  10. Hasieran liburuaren martxa hartzea kosta egiten da izenak eta lekuak ezezagunak direlako. Hartaz irakurtzen joan ahala ez zait interesik sortu eta astuna egin zait irakurtzea, nahiz eta ulerterraza izan. Amaiera da zailena ulermen aldetik. Ez zait asko gustatu liburua eta istorio bitxiak gustatzen zaizkien irakurleentzat gomendatuko nuke.

    ErantzunEzabatu
  11. Liburua ez zait asko gustatu, horrekin ez dut esaten txarra denik baina oso motela bai, batez ere, irakurtzea gustatzen ez zaien pertsonentzako, gure adinean kopuru gehiena. Enuke urrengo urteko ikasleei gomendatuko, baina urte bat gehio dutenentzako behar bada bai. Abenturazko liburuak hobeak dira. NOTA: 6

    ErantzunEzabatu
  12. Liburuaren hasiera aspergarria iruditu zait, gero errazagoa egin zait liburua irakurtzea eta ulertzea. Gure adinako pertsonentzat ez nuke gomendatuko pixkat aspergarria delako, nahiz eta hori ere nahiko ondo zegoen. NOTA: 6

    ErantzunEzabatu
  13. hasieran oso astuna iruditu zait , gerora martxa artzen joan da , historia gustatzen hasi zait baina bukaeran dena prestatua zela jakiteak eztit graziarik egin .

    ErantzunEzabatu
  14. hasieran liburua ez zait ako gustatu oso aspergarria iruditu zaidalako baino istorioa aurrera dijoan eiñean hobea iruditu zait. nire ustez urrengo urteko ikasleei irakurtarazteko aproposa iruditzen zait. NOTA: 8

    ErantzunEzabatu
  15. Hasieran, liburua hastunegia zen, baina piskanaka obetuz joaten da, ez nuke gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  16. Hasieran liburua ez nuen ondo ulertu, bigarrenez irakurri nuenean interesgarria iruditu zitzaiten,
    liburua irakrtzun gustatatzen zaion denari gomendatuko nioke!!

    ErantzunEzabatu
  17. Hasieran, liburuaren gaia zertaz zijoan ulertzea kostatu zait, eta hastuna iruditu zait. Ez nioke beste norbaiti liburu hau gomendatuko.

    ErantzunEzabatu
  18. HASIERAN LIBURUA EZ NUEN ULERTZEN BAINA ISTORIOA JOAN AHALA ULERTZEN JOAN NINTZEN ETA INTERESGARRIA IRUDITZEN HASI ZITZAIDAN.NAHIZ ETA OSO ARRAROA IRUDITU LIBURUA ASKO GUSTATU ZAIT.INTRIGAZKO ISTORIAK GUSTATZEN ZAIENEI GOMENDATZEN DIET LIBURU HAU.
    NOTA:8

    ErantzunEzabatu
  19. Liburua irakurtzen hasi nintzen egunen bezain aspergarria eta irakur ezina iruditu zitzaidan liburua bukatu nuen egunean. Izugarri aspertu naiz, historioa ez zait asko gustatu nahiz eta gutxi batzuei interesgarria iruditu. Nazka-nazka eginda bukatu nuen eta ez diot inori gomendatzen, aspertu eta nazkatu nahi dutenei izan ezik.

    ErantzunEzabatu
  20. Liburua ulertzeko erraza iruditu zait. Historioa gustokoa nuen dena proba bat zela argitu den arte, zuen fantasia gutxia momentu batean juten zaio. Orokorrean ez zait gehiegi gustatu, ez nuke gomendatuko. Nota: 6.

    ErantzunEzabatu
  21. Liburua irakurtzen erraza da. Neri misteriozko istorioak gustatzen zaizkit. Nere adinekoei gomendatuko nieke. Nota:8

    ErantzunEzabatu
  22. liburua gustatu egin zait, ez zelako beste liburuak bezela historioa desberdina eta interesgarria 9 bat ematen diot liburuari.

    ErantzunEzabatu
  23. orokorrean liburua gustatu zait. irakurtzeko erraza iruditu zait eta gomendatuko nuke.
    7 bat ematen diot liburuari

    ErantzunEzabatu
  24. Istorioa orokorrean interesgarria iruditu zait, gustatu ez zaidan gauza bakarra, eman zaion bukaera izan da, beste motako amaiera espero nuen.
    7 bat ematen diot.

    ErantzunEzabatu
  25. orokorrean ondo dago istiorioa baina bukaera ez zait gehiegi gustatu baina hala ere ni gomendatuko nuke zeren eta erraz ulertzeko eta irakurtzekoa da. Nik 8ko bat emago nioke.

    ErantzunEzabatu
  26. Nire ustez, liburu hau istorio honekoa da. Nire nota liburu honentzat 8koa da. Oso entretenigarria eta batzuetan, beldurgarria ere. Gaur egungo gazteentzat gomendatzen dizkiot.

    ErantzunEzabatu
  27. Hasieran liburua astuna egin zait, baina irakurri ahala hobetuz joan da. Emango nioken nota 7ko bat izango zen. Ez nago seguru gomendatuko nuen ala ez; nire ustez liburu hobeagoak badaude.

    ErantzunEzabatu
  28. Liburua gustatu egin zait,hasieran ez nuen ondo ulertzen baina bukaeran oso ondo eta gustora irakurri det.

    ErantzunEzabatu
  29. oso liburu interesgarria baina hasierako kontakizuna ez zen ondo ulertzen

    ErantzunEzabatu
  30. Liburua gustokoa izan dut, irakurtzeko garaian ez du zailtasun haundirik eduki. Bukaera ez dut gustokoa izan baina bestela oso ongi dago. Nik liburua gomendatuko nuke, nire adinerako egokia da. 8koa jarriko nioke liburuari.

    ErantzunEzabatu
  31. Liburua ez zait gustatu, ez da erraza irakurtzeko oso astuna egiten delako. Ez nioke iñori gomendatuko liburu hau.
    NOTA: 2

    ErantzunEzabatu
  32. Erraz ulertu dut baina bere zailtasunak izan ditut badu momento batzuk bereziak direnak, ez nuke gomendatuko eta liburua orokorrean oso txarra da eta aspergarria

    ErantzunEzabatu
  33. Asko gustatu zait, nahiko ondo ulertu dut, nahiz eta zailtasun batzuk izan dudan hizkuntzaren aldetik esaldi edo hitz batzuk ulertzeko, baina bere osostasunean liburua ondo ulertu dut. Gainera asko gustatu zitzaidan istorioa, ez delako ohikoa horrelako bukaerak aurkitzea liburuetan eta niri ere asko gustatzen zaidalako mota hauetako bukaerak.Nik gomendatuko nuke beste bati, nire adinerako egokia iruditzen zaidalako eta istorioa ze interesgarri delako. Nik 10 bat emango nioke liburu honi.

    ErantzunEzabatu
  34. Hasieran ulertzeko pixkat zaila da baino irakurri ahala errazago ulertzen da,liburuaren hasiera etzait asko gustatu astuna egiten zitzaidalako baina gero pixkat gehiago gustatu zait. Gure adineko jendeari gomendatuko nioke aunke liburu pixkat txapada da.

    ErantzunEzabatu
  35. Liburua oso entretenigarria da, hasieran ez zitzaidan gustatu baina azkenean historia polita da, baina bukaera ez dago batere landuta.
    NOTA: 6

    ErantzunEzabatu
  36. Liburua hasiera batean ez zitzaidan oso interesgarria iruditu, baina irakurtzen nindoan bitartean liburua interasgarriago egiten joan zitzaidan. Buekaera ez zait asko gustatu zeren liburu guztia irakurtzea ondoren dena txantxa bat dela jakiteko ez da gauza polita. Bestalde ulermen aldetik ez dut arazo handirik eduki. Liburuarengandik ikasi dudan gauzetako bat inbestigatzea ez dagoela horren gaizki da. Gomendagarria iruditzen zait baina ez nire adinerako, urte pare bat gazteago direnentzako baizik. Azkenik nire nota Zortzikoa.

    ErantzunEzabatu
  37. Liburua ustelkeria galanta iruditu zait ez du inolako zentzurik kontatzen den istoriak,ez nuke berriro irakurriko ezerren gatik ere. Oso aspergarria zen gainera. Ez dut gomendatzen. Denbora galtzea izanda hau irakurtzea.
    NOTA:2

    ErantzunEzabatu
  38. Liburua nahiko ona zen aspektu batzuetan adibidez oso motza zen baina irakurtzerako orduan oso oso txarra , ez nioke inori gomendatuko liburu hau irakurtzea, istorio oso mantxo zijoan gertaera batetik bestera orri gehiegi irakurri behar ziren inolako interesik gabe. Nire ustez badaude euskaraz liburu askoz interesgarriagoak eta atseginagoak. Liburuari 6 bat jarriko nioke.

    ErantzunEzabatu
  39. Liburu hau, Zati batzuk gustatu zaizkit, baino beste zatia batzuk ez.
    Liburua horokorrean interesgarria da, baina hainbeste zatitan oso aspegarria bihurtzen da.
    6 bat hemango nioke, eta liburu hau edozeini gomendatuko nioke irakur dezan.

    ErantzunEzabatu
  40. Erraz ulertu det baina liburua ez zait gustatu,oso aspergarria izan da.Istoria ez zait gustatu eta ez nuke gure adineko jendeari gomendatuko.

    NOTA.5

    ErantzunEzabatu
  41. Liburua ez zen ondo ulertzen, gertaerak pasatzeko orri asko irakurri behar ziren. Zailtun handiena aspergarria zela zen eta irakurtzeko gogoak kentzen ziren. Istorioa gustatu zait baina bukaera ez zait gustatu. Liburua ez nuke gomendatuko, aspergarria iruditu zaidalako. Adinerako egokia da baina oso aspergarria.

    Nota: 5

    ErantzunEzabatu